سامانه كارگاه‌هاي پژوهشي و رويدادهاي معاونت پژوهش وفناوري دانشگاه امام صادق عليه السلام
events.isu.ac.ir
08 مرداد ماه 1402 ساعت 16

کوچینگ فردی، شغلی و کسب و کار (سطح 1)

  • آزاد (9800000تومان )
  • مجازی (https://softtechisu.com/?p=2915)
  • فناوری نرم مدیریت /
  • مدرس / مدرسین : کیومرث احمدی

برگزار کننده : معاونت پژوهش و فناوري ، مدرسه عالي علوم انساني و اجتماعي

با مشارکت : انديشكده فناوری نرم
کاور
نوع ثبت نام مهلت ثبت نام قیمت انتخاب بلیت
آزاد 1402/04/30 - 1402/05/08 9800000تومان
اتمام مهلت ثبت نام
جمع کل : تومان
کاربر گرامی جهت تهیه بلیت می بایست ابتدا در سیستم ثبت نام نمایید .
ارتباط با مسئول رویداد
حسین دربانی - 09109245201 -
عنوان شروع پایان استاد / مدرس
60 ساعت 1402/05/08
16:00
1402/06/30
20:00
کیومرث احمدی

شروع : 08 مرداد ماه 1402 - ساعت : 16
پایان : 30 شهريور ماه 1402 - ساعت : 20
ظرفیت : 500 نفر
شروع ثبت نام : 30 تير ماه 1402
آخرین مهلت ثبت نام : 08 مرداد ماه 1402

توضیحات رویداد

به دوره کوچینگ سطح یک کسب و کار خوش آمدید! این دوره برای همه علاقمندان به کوچینگ، به ویژه جهت بکارگیری در کسب و کار و سازمان بسیار مناسب است. در این دوره، شما با مفاهیم و مهارت‌های اساسی کوچینگ آشنا خواهید شد و قدرت خود در رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای را بهبود خواهید بخشید.

 

سرفصل‌هایی که در این دوره پوشش داده خواهند شد عبارتند از:

  1. چیستی و چرایی کوچینگ در زندگی شخصی و شغلی ما:

در این قسمت، شما با مفهوم کوچینگ و نقش آن در بهبود عملکرد و توسعه فردی و حرفه‌ای آشنا خواهید شد. همچنین، اهداف و فواید کوچینگ در زندگی شخصی و سازمانی بررسی خواهند شد.

  1. تفاوت کوچینگ با دیگر حوزه‌های مشابه:

در این قسمت، مقایسه کوچینگ با مشاوره، آموزش، منتورینگ و سایر حوزه‌های مرتبط صورت می‌گیرد. نقاط قوت و تمایز کوچینگ در روند رشد و توسعه برجسته خواهند شد.

  1. اندازه و آینده بازار کوچینگ:

در این قسمت، به بررسی روند رشد صنعت کوچینگ و فرصت‌های شغلی مرتبط خواهیم پرداخت. شما بازار هدف و اهمیت کسب مهارت‌های کوچینگ در آینده را درک خواهید کرد.

  1. کانال‌های ترجیحی در روابط، به ویژه روابط کاری:

در این قسمت، ارتباط موثر در محیط کسب و کار مورد بررسی قرار می‌گیرد. شما توانایی ایجاد ارتباطات مؤثر با افراد مختلف در سازمان را کسب خواهید کرد.

  1. مراحل چرخه یادگیری و مسئولیت پذیری:

در این قسمت، مراحل یادگیری و فرآیند تغییر در کوچینگ مورد بررسی قرار می‌گیرد. ارتباط مسئولیت پذیری با بهبود عملکرد شخصی و سازمانی توضیح داده خواهد شد.

  1. مهارت‌های پایه کوچینگ:

در این قسمت، مهارت‌های اساسی کوچینگ مانند گوش کردن موثر، بازخورددهی هدفمند، پرسشگری قدرتمند، همدلی، تغییر چارچوب ذهنی و غیره معرفی خواهند شد. این مهارت‌ها به شما کمک می‌کنند تا بهترین همراهان کوچینگ برای مشتریان خود باشید.

  1. اعتمادسازی در روابط با کمک نردبان انتزاع:

در این قسمت، اهمیت اعتماد در روابط کوچینگ بررسی خواهد شد. شما نحوه استفاده از نردبان انتزاع به عنوان ابزار اعتمادسازی را خواهید آموخت.

  1. مدل‌های فرایندی کوچینگ:

در این قسمت، مدل‌های GROW، TGROW، SCORE، ARROW و WOOP که در کوچینگ استفاده می‌شوند، معرفی خواهند شد. مراحل و فرآیند هر یک از این مدل‌ها بررسی خواهند شد.

  1. مدل‌های نتیجه‌ای کوچینگ:

در این قسمت، مدل‌های SMART، SMARTER و PURE که در تعیین هدف‌های کوچینگ استفاده می‌شوند، معرفی خواهند شد. شما با استفاده از این مدل‌ها، بهترین راهبردها را برای دستیابی به هدف‌هایتان تعیین خواهید کرد.

  1. تکنیک‌های Chang It، مداد رنگی، نگاشت ذهن:

در این قسمت، تکنیک‌های خلاقیت و تصویرسازی مانند Chang It، مداد رنگی و نگاشت ذهن معرفی خواهند شد. این تکنیک‌ها به شما کمک می‌کنند تا ایده‌های خلاقانه‌تری در کوچینگ خود به کار ببرید.

  1. تحلیلی بر مصادیق بکارگیری کوچینگ در سازمان‌ها:

در این قسمت، به بررسی کاربردهای کوچینگ در سازمان‌ها برای بهبود عملکرد شغلی، ارتقای بهره‌وری سازمان و افزایش رضایتمندی کارکنان می‌پردازیم.

این دوره شما را با اصول و مفاهیم کوچینگ در حوزه کسب و کار آشنا می‌کند و مهارت‌های لازم برای توسعه فردی و سازمانی را در شما تقویت می‌کند. به شما ابزارها و روش‌های قدرتمندی می‌آموزد که بتوانید به بهترین نحو در کسب و کار و سازمان‌ها بهره ببرید.

پس از پایان این دوره، شما قادر خواهید بود تا بهترین راهبردها و تکنیک‌های کوچینگ را در کسب و کار خود به کار گیرید و به عنوان یک کوچ فعال و موثر عمل کنید. به توانایی خود در ایجاد تغییرات مثبت در زندگی خود و افراد دیگر اعتماد کنید.

از شما برای شرکت در این دوره دعوت می‌کنیم و امیدواریم که این تجربه برای شما مفید و الهام بخش باشد. جهت استفاده از تخفیف گروهی ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر، با ما شماره  09109245201 یا در پیام رسان های تلگرام، بله، ایتا و اینستاگرام با آیدی @softtechisu.comتماس بگیرید.

اگر در این دوره شرکت نکنید چه اتفاقی خواهد افتاد ؟!

اگر در این دوره شرکت نگنید، هیچ اتفاقی نخواهد افتاد و همه چیز همانطور که بود باقی خواهد ماند. واقعیت این است که ذهن ما در مقابل تغییر مقاومت می کند و برای منصرف کردن ما بهانه تراشی می کند :

درک می‌کنیم که همیشه برای شرکت در یک دوره زمان و تعهد مورد نیاز است. اما گاهی اوقات بهانه ها مانع رشد و پیشرفت ما میشوند. بهانه هایی همچون :

  1. کمبود وقت: این یکی از بهانه‌های رایج است. اگر شما به دنبال رشد و توسعه فردی و حرفه‌ای خود هستید، نداشتن وقت به عنوان یک عذر مناسب نیست. می توانید با برنامه‌ریزی صحیح و تعهد به خود، امکان شرکت در دوره را فراهم نمایید.
  2. هزینه: ممکن است شرکت در دوره به صرفه نباشد و شما از این بهانه استفاده کنید. اما باید به خاطر داشته باشید که سرمایه‌گذاری در رشد فردی و حرفه‌ای خود، یکی از سودآورترین سرمایه گذاری ها است. ضمن اینکه با مقابسه ساده این دوره با دوره های مشابه موجود در اینترنت متوجه تناسب قیمت آن خواهید شد.
  3. مهارت‌های قبلی: شاید فکر کنید که به دلیل داشتن برخی از مهارت‌های قبلی، شرکت در این دوره برایتان لازم نیست. اما باید به یاد داشته باشید که هیچ وقت به پایان خط یادگیری نرسیده‌ایم و همیشه می‌توانیم مهارت‌های جدیدی را یاد بگیریم.
  4. عدم اطمینان: ممکن است به دلیل عدم اطمینان به خود یا به اینکه آیا این دوره برای شما مناسب است یا خیر، تردید داشته باشید. اندیشکده این فرصت را به شما می دهد که پس از ثبت نام و حضور در جلسه اول تصمیم به ادامه حضور گرفته و یا انصراف دهید که در صورت انصراف 100 درصد هزینه شما عودت خواهد شد.
  5. ترس از تغییر: شرکت در یک دوره کوچینگ ممکن است به همراه تغییر و تحول در زندگی و کسب و کار شما بیاید. برخی از افراد ممکن است از تغییرات ناشی از این دوره و تحمل مسئولیت جدید و تعهدات بیشتر احساس ناراحتی کنند. اما باید به یاد داشته باشید که تغییرات ممکن است به شما کمک کنند تا به بهترین وجه به اهداف خود دست یابید.

 

در نهایت، تصمیم شرکت در دوره کوچینگ بر عهده شما است. اما اگر واقعاً به رشد و توسعه خود علاقه‌مند هستید، می‌توانید به بررسی بهانه‌هایتان بپردازید و در صورت لزوم، راهکارهایی برای غلبه بر آنها پیدا کنید. به خودتان فرصتی بدهید و به توانایی‌هایتان اعتماد کنید.

 

مدرس دوره کیست ؟

جناب آقای دکتر کیومرث احمدی

عضو هیات علمی دانشگاه

مستر کوچ و مدرس بین المللی کوچینگ (ICI)

لینک اشتراک گذاری : کپی لینک

http://events.isu.ac.ir/W/1690662600-216
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد .

طراحی و پیاده سازی شده توسط : همایش نگار (سامانه آموزش کوتاه مدت)